گل پسر مامان و باباگل پسر مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آروین، آوای زندگی ...

دلواپسی مادرانه

1394/8/5 16:31
نویسنده : مهسا
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلمبوس

این روزا خیلی بیحالی،تب داری و اصلا غذا نمیخوری،حتی سرلاک که خیلی دوست داری.غمگین

فکر میکنم گلو درد داری ،آخه غذا رو تو دهنت نگه میداری و بعد بیرون میریزی،غمناک

این اوضاع و احوالت مصادف شده با درآوردن دومین دندونت.

آآآآآخ...کاش من به جای تو مریض بودم...کاش...خطا

دیشب با بابایی دو جا بردیمت دکتر،اما بی فایده

یکی تشخیص عفونت گلو داده با کلی داروی جورواجور اون یکی میگه عفونتی ندیده و فقط استامینوفن داده.هیپنوتیزم

به دکتر اولی شک کردم چون گفت 5 سی سی استامینوفن بهت بدم ،اخه رو نسبت وزنت 1 سی سی هم برات زیاده...برای همین به بابایی گفتم بریم جای دیگه.

چی میشد اگه دکترا با وجدان بیشتری طبابت میکردن ،انگار در مورد یک شی نظر میدن،نمیفهمن که بچه ها دنیای پدر و مادرن.غمناک

کاش فردا صبح با لبخند بیدار بشی و دوباره اواز بخونی و من سردرد بگیرم.

کاش اینقدر شیطنت کنی که من فردا شب بی رمق بیفتم تو رختخواب و خوابم ببره.

کاش یه عااااااااااااااالمه سوپ بخوری و بابایی بگه بسه دلش درد گرفت.

 

خدایا پسر کوچولوم زودی خوب بشه و تبش بیاد پایین.بغل

 

بسم الله النور...

میگن دعای نور برای رفع تب خوبه

 

                                          "بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

بِسْمِ اللهِ النُّورِ، بِسْمِ اللهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللهِ نُورٌ عَلَى نُورٍ، بِسْمِ اللهِ الَّذِی هُوَ مُدَبِّرُ الاُمُورِ، بِسْمِ اللهِ الَّذِی خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ. الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَ أنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِی كِتابٍ مَسْطُورٍ، فِی رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرِ مَقْدُورٍ، عَلَى نَبِی مَحْبُورٍ. الْحَمْدُلِلَّهِ الَّذِی هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ، وَ بِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَ عَلَى السَّرَّاءِ وَ الضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ، وَ صَلَّى اللهُ عَلَى سَیدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)