گل پسر مامان و باباگل پسر مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

آروین، آوای زندگی ...

هفته شانزدهم

1393/8/2 14:12
نویسنده : مهسا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزند عزیزتر از جانم

نمیدونم هنوز گل پسری یا دختر طلا؟!

اما خیلی دلم میخواد دیگه تکون خوردنت رو حس کنم،البته تا حالا چند باری مامان رو قلقلک دادی

اما من هر لحظه دلم برات تنگ میشه.

دلم میخواد برم سونوگرافی و دوباره ببینمت و بفهمم چی باید صدات کنم ؟ پسر گلم یا دختر خوشگلم

 

از یه طرفم میگم نکنه با ذوق و شوق برم سونو و بعد بگن معلوم نیست نینی چیه؟اونوخ من این شکلی میشم

 

 

همه هستی مامان و باباKlik hier voor meer gratis plaatjes

فکر کنم دیگه کم کم خدای مهربون بیاد و از روح خودش به قلب کوچولو و مهربونت بدمه.Klik hier voor meer gratis plaatjes

الهی که همیشه شاد و سلامت در پناه خدا باشیKlik hier voor meer gratis plaatjes

ازت میخوام همیشه تو همه کارات رضایت خدا رو در نظر بگیری و بشی یار وفادار امام زمان (عج).Klik hier voor meer gratis plaatjes

مامان و بابا خیلی دوستت دارن، عزیزمKlik hier voor meer gratis plaatjes

تو که الان به خدا نزدیکی ،موقعی که خدای مهربون اومد از نفس خودش تو وجودت بدمه برا همه دعا کن،

واسه مامان و بابا هم همینطور گلم.Klik hier voor meer gratis plaatjes

پسندها (1)

نظرات (0)